AFT-valmennuksen kehittäjä ja valmentaja Jukka Harju

page-2019-jaettava-video.php

AFT-valmennuksen kehittäjä ja valmentaja Jukka Harju

Vältä tuki- ja liikuntaelinongelmat oikeanlaisella harjoittelulla ja riittävällä palautumisella

Ilmoittaudu nyt TerveysSummitiin!

TerveysSummitissa 22.-29.11.2020 näet yli 40 terveyden ja ravitsemuksen asiantuntijan syvähaastattelut täysin ilmaiseksi!

VIP-passilla voit katsoa kaikki haastattelut heti tai silloin kun sinulla on aikaa

  • VIP-passilla saat pääsyn kaikkiin New Stars tapahtuman haastatteluihin vuodeksi eteenpäin. 
  • Voit katsoa HETI kaikki sinua eniten kiinnostavat haastattelut ja palata niihin kun sinulle sopii, 100 % omaan tahtiisi.
  • Lisäksi saat useita todella rahanarvoisia bonuksia. VIP-passilla saat niin tuntuvia alennuksia yhteistyö-kumppaneiltamme, että säästät passin hinnan helposti jo niiden avulla.
  • VIP-passi nyt edulliseen hintaan 79 € (vain 1,9 €/haastattelu!)

Toivomme, että jaat tämän asiantuntijahaastattelun myös somessa, jotta kavereillasikin olisi mahdollisuus terveempään elämään!


Tässä haastattelussa käsitellään seuraavia asioita

  •     Minkälaisista terveysongelmista Jukka on kärsinyt
  •     Mitä ongelmia liikuntaharrastuksissamme on
  •     Mitä runsas istuminen tekee tuki- ja liikuntaelimille
  •     Minkälaista liikuntaa tarvitsemme lisää
  •     Minkälainen liikunta on hyvä selkäongelmien ehkäisyyn
  •     Miksi treenistä pitää jäädä pieni “nälkä”
  •     Miksi harrastalle 70 % tehot treeneissä riittävät
  •     Mitä voimme oppia kissoilta

Jukan terveysvinkit

  •     Arkiaktiivisuus esim. älä parkkeeraa oven eteen vaan kävele kauppaan
  •     Jukan tunnin treeni: 20 min liikkuvuusharjoittelua, 20 min itse treeni ja 20 min palauttelua
  •     Venyttele aamulla kevyesti ja dynaamisesti eli ei rajusti, liike on tärkeä
  •     Treenaa palleahengitystä
  •     Juo riittävästi
  •     Syö kasviksia ja vihanneksia riittävästi
  •     Paastoa jokaisen aterian välillä 3-4 tuntia
  •     Keskity ruuan laatuun
  •     Ymmärrä omaa genetiikkaa ja treenejä eli miten paljon tarvitset proteiinia ja hiilihydraatteja
  •     Rasvoissa keskitie eli pääasiassa oliiviöljy, avokado ja macadamiaöljy


Haastattelijana

Karita Aaltonen


Toivomme, että jaat tämän asiantuntijahaastattelun myös somessa, jotta kavereillasikin olisi mahdollisuus terveempään elämään!

 Nähdäksesi seuraavan TerveysSummitin kaikki uudet haastattelut rekisteröidy nyt!

Pääset näkemään kaikki uudet haastattelut ilmaiseksi VAIN rekisteröitymällä.

TerveysSummitin ylpeänä esittää

TerveysSummitia mahdollistamassa

Haastateltavana:

Jukka Harju

 “Uskon, että todellinen menestys on sitä, kun toiminta on selkeää, eikä ylikuormittavaa ja yrityksestä saa normaalilla, enintään 8 tunnin työpäivällä sellaisen tuoton, että aikaa jää myös itselle, perheelle ja ystäville.

Muutin oman yritystoimintani 12 tunnin työpäivistä ilman lomia alle 3000 € kuukausilaskutuksesta normaaliin 8 tunnin työpäivään, vuosilomiin ja yli 8000 € kuukausilaskutukseen yksinyrittäjänä. Yritykseni Natural Bootcamp Oy on tehnyt yli 40 000 € kuukaudessa ilman toimitiloja, yhden osa-aikaisen työntekijän kanssa.

Business Coachina autan palveluyrittäjiä tuotteistamaan ja markkinoimaan osaamistaan siten, että talous on kunnossa ja ajankäyttö tasapainossa.”

Lue lisää: https://www.jukkaharju.com/

 

Suomen suurin terveystapahtuma

TerveysSummitista saat internetin välityksellä asiantuntijoiden kertomia käytännön vinkkejä ravinnosta ja kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista, unohtamatta lääkäreiden ohjeita terveyden parantamiseen.

Rekisteröidy ilmaiseksi tästä